فروش خشکبار
خانه / کتیرا / خرید کتیرا اصفهان در سال ۹۹

خرید کتیرا اصفهان در سال ۹۹

خرید کتیرا اصفهان در سال ۹۹

خرید کتیرا اصفهان در سال ۹۹ به صورت اینترنتی در بازرگانی سان رایز صورت می گیرد . شما می توانید جهت اطلاع از قیمت خرید کتیرا اصفهان در سال ۹۹ با مدیر فروش ما اقای مهدی صدیقی در تماس باشید.

کتیرا چیست :

کتیرا ترشحات صمغی خشک شده حاصل از چند گونه گیاه گون میباشد . گونه‌های مولد کتیرای گون گیاهان کوچکی ارتفاع یک متر و بومی آسیای صغیر، ایران، سوریه و یونان هستند.آن روزهایی که از مواد پاک‌کننده امروزی خبری نبود، سدر و کتیرا، در حیات بهداشتی جامعه، نقش عمده‌ای داشتند. هرچند که برای کتیرا، زمینه‌های استفاده دیگری نیز وجود داشت. کتیرا به دو صورت عمده در بازار موجود است. ۱- کتیرای زرد ۲- کتیرای سفید. کتیرای سفید را میتوانید به صورت پارچه ی عریضی در بازار پیدا کنید ولی کتیرای زرد مثل نوارهایی در هم پیچیده دیده می شود. شاید اولین چیزی که بعد از شنیدن کتیرا به ذهنتان می رسد، ژل آن باشد. اما بهتر است بدانید که غیر از حالت دادن به موهایتان، در درمان چه بیماری هایی مفید است.

خرید کتیرا اصفهان در سال 99

فصل برداشت کتیرا در چه زمانی است؟

کتیرا در نیمه دوم تابستان از گیاه ۲ ساله بهره‌برداری می‌شود . خاک اطراف یقه گیاه را تا عمق cm5 خالی می‌کنند و در قسمت بدون حفاظ توسط یک چاقوی تیز، شکاف طولی ایجاد کرده سپس بوسیلۀ یک قطعه چوب شبیه گوه با فشار شکاف باز می‌کنند تا صمغ به راحتی تراوش شود به دو صورت عمده در بازار عرضه میگردد.

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر از اخرین قیمت خرید کتیرا اصفهان در سال ۹۹ با ما در تماس باشید.

خواص کتیرا:

کتیرا اثر درمانی معینی در پزشکی ندارد. در داروسازی به مصارف تهیه موسیلاژ و گرد کتیرا و همچنین تهیه قرص ‌های مختلف می‌رسد. به علاوه چون داروئی است امولسیون دهنده جهت معلق نگهداشتن گردهای داروئی غیرمحلول در آب استفاده میکنند . کتیرا ممکن است به فرآورده‌های داروئی کم کننده وزن بدن و یا به عنوان ملین‌های افزاینده حجم به فرآورده‌های داروئی ضد یبوست اضافه شود. همچنین به عنوان نرم‌کننده و تسکین دهنده در فرآورده‌های آرایشی ـ بهداشتی و به عنوان سوسپانسیون‌کننده و امولسیون کننده و به هم چسباننده در صنایع داروئی مورد مصرف قرار می‌گیرد .

صادرات کتیرا :

کتیرا یکی از صمغ های گیاهی با خواص داروئی بسیار زیاد می باشد و محبوبیت ویژه ای جهت خرید کتیرا در بازرهای خارجی دارد . در همین راستا بازرگانی سان رایز یکی از مراکز فروش عمده کتیرا و صادرات کتیرا به تمامی کشور ها می باشد .

خرید کتیرا اصفهان در سال 99

بازرگانی سان رایز تلاش دارد با بهترین و بروز ترین قیمت خرید و فروش کتیرا اصفهان در سال ۹۹ با کیفیت ترین کتیرا را عرضه کند .برای خرید و فروش و صادرات انواع کتیرا در سال ۹۹ با مدیر فروش ما اقای محمد مهدی صدیقی در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران : این روزها فروش گیاهان داروئی …