فروش خشکبار
خانه / ثعلب / قیمت ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) ایرانی در سال ۹۹

قیمت ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) ایرانی در سال ۹۹

قیمت ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) ایرانی در سال ۹۹

نام‌های دیگر گیاه ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) :

خصیه الثعلب ( سعلب مصری پنجه )، سعلب، اورکیس ماسکولا، شاطریون، ارکید، سحلب، ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) مصری، ارکیده، سه‌برگ، سالپ، ونیله، تولکی، کوکره، لومیری، سورقطون، کوکهری و گل دختر ملکه آفتاب می‌باشد.

قیمت ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) ایرانی در سال 99

کاربرد ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) :

به منظور استفاده از خواص ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) از پودر و دم کرده آن میتوان استفاده کرد.
از ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) در تولید بستنی سنتی ایرانی، بستنی عربی (بوزا)، بستنی ترکی (داندورما) و بستنی یونانی (کایماکی) استفاده می‌شود. یکی از مهمترین فواید بستنی تامین ویتامین های ضروری بدن است . همچنین مصرف بستنی پروتئین بدن را فراهم میکند و انرژی را افزایش می دهد. بستنی حاوی مواد لبنی و لبنیات است و کلسیم بدن را تامین میکند . همچنین از پوکی استخوان جلوگیری میکند . سعی کنید به کودکان بستنی دهید . مخصوصا کودکانی که زیاد شیر و ماست نمیخورند . بستنی باعث چاقی می شود . افراد چاق سعی کنند کمتر بخورند. سعلب در تهیه بستنی یک جایگزین است. از آرد ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) در ترکیه نوشابه ای تهیه می‌شود به نام ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) (Salep) که این نوشیدنی پیش از حضور قهوه و چای، در کشورهای دیگری مانند انگلستان و آلمان نیز مصرف می‌شد. از آرد ثعلب ( سعلب مصری پنجه )، دسرهایی نیز تهیه می‌شود از جمله پودینگ ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) و بستنی ثعلب ( سعلب مصری پنجه ). منطقه قهرمان مرعش ترکیه از تولیدکنندگان بزرگ آرد ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) است که این آرد با نام «ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) مرعش» معروف است .

خواص ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) :

در برخی کشورها خصوصا ترکیه ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) را علاوه بر استفاده در تولید نوشیدنی و بستنی به عنوان یک ماده دارویی نیز می شناسند. باور بر این است که این ماده می تواند احتقان قفسه سینه و برونشیت را تسکین دهد ، برای قلب مفید است و سطح انرژی و تمایل جنسی را نیز افزایش می دهد. همچنین برخی افراد عقیده دارند که می تواند یبوست را بهبود ببخشد.

با افزودن پودر این ماده به آب و نوشیدن آن می توان مشکلاتی از جمله سوزش سر دل، نفخ و سایر مشکلات گوارشی را بهبود داد. از این ماده در درمان اسهال به خصوص در کودکان نیز استفاده می گردد.

قیمت ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) ایرانی در سال 99

صادرات عمده ثعلب ( سعلب مصری پنجه ) :

ثعلب یکی دیگر از محصولات صادراتی پرفروش مجموعه بازرگانی سان رایز می باشد . بازرگانی سان رایز به دلیل ارتباط با روستا ها و شهر های تولید کننده این محصول توانسته در سال ۹۹ یکی از مراکز فروش صادراتی ثعلب شود .

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com