فروش خشکبار
خانه / انجیر خشک / آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال ۹۹

آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال ۹۹

آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال ۹۹

آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال ۹۹ با توجه به دسته بندی متفاوتی که دارد تخمین زده می شود البته فاکتوهای مهم دیگری نیز همچون میزان تولید انجیر ، میزان صادرات انجیر ، تورم سالانه و هزینه های کاشت ، داشت و برداشت و نهایتا مقدار فروش انجیر در بازار داخلی در قیمت انجیر موثر می باشند .

انجیر خشک استهبان در تنوع و سورت های مختلف تولید و بسته بندی می شود که همین موضوع باعث شده قیمت های متفاوتی داشته باشد بطور کلی می توان گفت انجیر هرچه دهن باز (انجیر پرک و انجیر صد و یک)باشد در بازار ازقیمت بالاتری برخوردار است .

آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال 99

اگر میخواهید از آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال ۹۹ و قیمت روز انجیر همراه با عکس اطلاع داشته باشید و همچنین سفارش انجیر همین الآن با ما  تماس بگیرید.

درباره انجیر :

انجیر طبع گرم و تر دارد و تعرق بدن را زیاد کرده و به همین دلیل ادرار آور بوده و باعث کاهش حرارت بدن می‌شود. انجیر سدیم و چربی ندارد و مانند سایر میوه‌ها بدون کلسترول است. همچنین باعث کاهش فشار خون می‌شود چون منبع خوب پتاسیم است.

 

مطلب مهمی که باید درباره جایگاه انجیر استهبان در سطح دنیا گفت این نکته  است که وجود گونه‌ای خاص از انجیر به نام این شهر است. درخت انجیر استهبان درختی است با برگ‌های زرد و پنجه‌ای به رنگ سبز خاکستری که بلندی آن تا ۶ متر رسیده  و در مناطق معتدله و گرمسیر کشت شده و رشد می کند . درخت این نوع انجیر که محصول آن درشت با درون تقریبا سرخ رنگ است معمولا از سال چهارم شروع به میوه دادن کرده  و تا سن ۲۰ سالگی قابلیت باروری دارد .

آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال 99

  • انجیر پرک یا شکفته کامل انجیری که کامل ترک خورده است و دهان آن کامل باز شده که معمولا ۳ یا ۲ پرک آن باز میشود و ظاهر زیبایی پیدا می کند که همین امر باعث بالا بودن قیمت این انجیر نسبت به انجیر های دیگر شده است.
  • بلحاظ رنگ انجیر پرک معمولا سفید و زرد هست، استثنائا گاهی ممکن است که با انجیر پرکی که رنگ سبز به خود دارد مواجه شوید علت مربوط به نحوه خشک شدن آن است زمانی انجیر مرطوب بوده خوب در زیر آفتاب خشک نشده و در سرد خانه و سایه خشک شده که این حالت را پیدا می کند که مشکلی ندارد و طعم آن فرقی با طعم خشک شده بارنگ طبیعی ندارد
  • اندازه انجیر پرک درشت و بزرگ و است و دلیل آن که در کارتون های ۶ یا ۷ کیلویی قرار میگیرد سبکی و بزرگی آن است

برای اطلاع از آخرین قیمت هرکیلو انجیر پرک استهبان در سال ۹۹ با شماره های درج شده در وب سایت های بازرگانی سان رایز تماس حاصل نمائید .

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com