فروش خشکبار
خانه / دسته‌بندی نشده / تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز

تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز

تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز

یکی از جمله فعالیت های تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز می تواند شناسائی مناطق استحصال صمغ کتیرا از گیاه گون باشد، بازرگانی سان رایز بعنوان یکی از فعالان حوزه گیاهان داروئی و تامین کننده عمده کتیرا در انواع مختلف است و شما میتوانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کتیرا با ما در تماس باشید.

کتیرا یکی از موادی است که به گفته صاحبنظران، اگرچه به طور مستقل اثر دارویی چندانی ندارد ولی چون ماده‌ای امولسیون‌دهنده است برای معلق نگه داشتن پودرهای دارویی غیر‌محلول از آن استفاده می‌کنند. این یکی از جمله‌هایی است که در یک گزارش مفصل از خبرگزاری ایرنا در مورد کتیرا منتشر شده است. در این گزارش آمده است: «ارزش تجارت جهانی گیاهان دارویی اکنون حدود ۱۰۰میلیارد دلار در سال است که در سال ٢٠۵٠ میلادی به رقم پنج تریلیون دلار خواهد رسید.

تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز

صمغ کتیرا  بعنوان یک منبع امولسی فایر در صنایع غذایی و داروئی کاربرد ویژه ای دارد این ماده طبق تعریف امولسیون سیستمی است ناهمگن که در آن حداقل یک مایع امتزاج بوده در یک مایع دوم بصورت قطرات و ذرات بسیار ریز پراکنده شده که در آن قطر ذرات معلق حدود ۱ میکرومتر تا حداکثر ۱۰ میکرومتر است این سیستم ها از پایداری کمی برخوردار هستند و با اضافه کردن مواد فعال کننده به آن مواد بصورت پایدارتری بجا خواهند ماند.

بهره برداران حدودا هفت تا بیست روز پس از برش به جمع آوری کتیرا می‌پردازند و این عمل را مجدداً تکرار می‌کنند. کتیرا به دو نوع مفتولی و خرمنی تقسیم می‌شود که عمده تولید کتیرای شهرستان اقلید از نوع خرمنی است ولی به دلیل دشواری کار از تولید این محصول در استان کم شده که با تمهیدات لازم می‌توان میزان تولید را به میزان در خور توجهی افزایش داد.

بافت گیاهی و فیزیکی کتیرا :

اجزاء صمغ کتیرا از ۱۰ تا ۱۵ درصد آب، ۳ تا ۴ درصد مواد معدنی و ۳ درصد نشاسته تشکیل شده است. در کتیرا به طور کلی دو نوع ماده مؤثره وجود دارد، یکی ماده‌ای است محلول در آب به نام تراگاکانتین و دیگری غیرقابل حل در آب که باسورین گفته می‌شود. تراگاکانتین متشکل از اسید گالاکتورونیک است که به قندهای گالاکتوز و کسیلوز متصل است.

شما میتوانید جهت خرید و فروش انواع کتیرا با ما بعنوان تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز در تماس باشید و برای اطلاع دقیق تر از قیمت عمده انواع کتیرا با مدیر فروش ما آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس باشید .

لازم به ذکر است که از لحاظ کیفیت و قیمت در بین انواع کتیرای موجود در بازار ، نوع مفتولی این گیاه در بازار خرید و فروش و تامین کتیرا از رتبه بالاتری برخوردار است.

میزان کیفیت و واسکوزیته در میزان تامین انواع کتیرا و نهایتا قیمت عمده انواع کتیرا تاثیرگذار است .

تامین کننده عمده انواع کتیرا در بازار بقیمت روز

شایان ذکر است که خاستگاه و رویش گیاه کتیرا در استان اصفهان می‌باشد و غالباً برداشت این محصول در این استان سالانه به میزان بسیار بالایی اعلام می‌شود.

در واقع می‌توان گفت اصفهان نخستین تولید کننده گیاه دارویی کتیرا در ایران می باشد.

بعنوان تامین کننده عمده کتیرا در بازار بقیمت روز می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کتیرا خرمنی در سال ۱۴۰۱

قیمت کتیرا خرمنی در سال ۱۴۰۱ : قیمت کتیرا خرمنی  در سال ۱۴۰۱ این صمغ …