فروش خشکبار
خانه / کتیرا / خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران :

این روزها فروش گیاهان داروئی در انواع و اقسام آن بویژه خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران رایج شده است و فروش این قسم از محصولات از بازار پر رونقی برخوردار است .

خوشبختانه فروش انجیر خشک معمولی توانسته است بلحاظ رشد اقتصادی و رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را بدست آورد و ماحصل رونق این کسب و کار ، توسعه تولیدات کشاورزی داخلی نیز بوده است.

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

یکی از کسب و کارهای پر رونق و دارای اقتصاد خوب در سالهای گذشته خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران و سایر بازارهای مشابه داخلی و بازارهای صادرات کتیرا بوده است هرچند که بازارهای تهران در سالهای اخیر این رونق را تجربه نکرده است اما می توان با معرفی خواص گیاهان داروئی مختلف و ایجاد بازار مناسب از پتانسیل تولیدات این صنعت و حوزه بیشترین بهره را برد .

ما در مجموعه تجاری بازرگانی سان رایز سعی بر آن داریم تا با معرفی و ایجاد بازار خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران و سایر بازارهای داخلی کتیرا و همچنین بازار صادرات کتیرا سهم کوچکی در رونق اقتصادی کتیرا سفید اصفهان ( کتیرا پنبه ای یا کتیرا صدفی ) داشته و در نهایت در رشد اقتصادی کشاورزان و روستائیان سهیم باشیم .

ایجاد بازار فروش مناسب با ارزش محصول می تواند در بالا بردن ظرفیتهای تولید آن محصول نقش  اساسی ایفا کند .

برای ایجاد بازار یک محصول با معرفی مزایا و کاربردهای آن و خواص آن محصول شروع نموده و در نهایت توجه خریداران و مصرف کنندگان را به اهمیت آن محصول جلب نمائیم بویژه اگر که این محصول از خانواده گیاهان دارویی باشد . بد نیست اندکی در این مقاله با خواص کتیرا آشنا شوید .

خواص و کاربرد کتیرا سفید ( کتیرا پنبه ای یا کتیرا صدفی ) :

کتیرا سفید ( کتیرا صدفی یا کتیرا پنبه ای)  از آن دسته کتیراهای با کیفیت و در دسته بندی از نوع کتیرا خوراکی قرار می گیرد و بواسطه همین کیفیت و ویژگی خاص ، نسبت به سایر دیگرکتیراها از مرغوبیت و قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

از کتیرا سفید اصفهان ( کتیرا صدفی یا کتیرا پنبه ای)  صرفا برای تولید در صنایع خاص از جمله صنایع غذایی و لبنیاتی ها بعنوان تثبیت کننده یا استابلایزر استفاده می شود .

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران در سال ۱۴۰۰ و خرید و فروش انواع کتیرا به سایت ما به نشانی زیر مراجعه نمائید .

 

اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز گیاهان داروئی و کتیرا سفید  را در سایت www.iranherbsupplier.com   مطالعه نمائید .

مجموعه سان رایز پل ارتباطی مطمئن در هر چه آسان کردن ارتباط مستمر فی مابین منابع تولید وبهره برداری محصولات گیاهان داروئی و بازارهای هدف در امر فروش گیاهان داروئی .

در این بین معرفی محصول گیاهی صمغ گیاه گون که بنام کتیرا شهره خاصی دارد می تواند در خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران تاثیرگذار باشد .

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

جهت اطلاع از نحوه سفارش و خرید و فروش انجیر خشک ممتاز در بازار تهران و سایر بازارهای فروش کتیرا و بازارهای صادراتی در سال ۱۴۰۰ می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید سپاسگذارتان هستیم .

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۰

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۰ : قیمت روز …