فروش خشکبار
خانه / انغوزه / قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹

قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹

قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹

قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹ در بازارهای خارجی که تنها راه تجارت و بهره گیری اقتصادی از این گیاه بعنوان یک گیاه اقتصادی در بازار می باشد و نیز تنها راه ایجاد درآمد از گیاه آنغوزه می باشد نسبت به قیمت خرید و فروش آن دربازارهای داخلی بسیار متفاوت می باشد .

همه می دانیم که گیاهان داروئی خود رو و گیاهان مرتعی نعمتهای خدادادی هستند که با بهره برداری درست از آن می توان ضمن ایجاد اشتغال صحیح و پردرآمد از موهبتهایی که طبیعت به انسان هدیه داده است بیشترین بهره را برد .

در کشور ما خوشبختانه این نوع گیاهان بدلیل داشتن خواص دارویی بکر و اصطلاحا ارگانیک یا طبیعی سرمایه عظیمی به شمار می روند .

قیمت صادرات شیره آنغوزه سال 99

علاوه بر این خواص ویژگیها معمولا در بهره برداری از محصولات گیاهی مرتعی و جنگلی برگشت سرمایه و بازدهی محصول از سال دوم به بعد امکان پذیر است و به همین دلیل  فروش گیاهان دارویی از سود دهی بالا همراه با مشارکت روستائیان امکان وقوع دارد .

گیاه آنغوزه از آن جمله گیاهان مرتعی است که به دو صورت مرتعی خود رو و کشت شده مورد بهره برداری قرار می گیرد و ماده استحصال شده از آن که شهرتهای متفاوتی همچون صمغ آنغوزه یا گیاه آنغوزه و یا شیره آنغوره در بازار شناخته می شود .

متاسفانه محصول استحصال شده از این گیاه پر از خاصیت در بازار داخلی ایران از مصرف و اقبال زیادی برخوردار نیست و گاها در شهرها ، روستاهای بهره بردار و تعداد معدودی عطاری برای درمان بیماری ورم معده، رفع انگل و سایر موارد نادر مورد استفاده قرار می گیرد.

بازرگانی سان رایز در جهت توسعه اقتصادی و معیشت روستائیان و کشاورزان زحمت کش کشورمان و در جهت هر چه بهتر شدن قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹ در بازارهای خارجی با ارائه خدمات منظم فروش و معرفی خواص و ویژگیهای این محصول در بازارهای مستعد تجارت صمغ گیاه آنغوزه و همچنین معرفی علمی و کاربردی خواص داروئی این گیاه می تواند در جهت توسعه صادرات و تجارت گیاهان داروئی موثر باشد .

قیمت صادرات شیره آنغوزه سال 99

متاسفانه در حال حاضر شیره آنغوزه بدون هیچگونه فرآوری و بصورت خام فروشی با قیمتهای پائین تر از ارزش واقعی آن در بازارهای جهانی به صورت سنتی و بدون بسته بندی خاص و حرفه ای که مورد پسند بازارهای هدف باشد و در حلب های روغن نباتی ۵ و ۱۷ کیلویی حمل و به صورت فله به کشور های خریدار از جمله هندوستان و بعضی از کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.

از این رو ما در مجموعه سان رایز برای هر چه آسان تر شدن و بالا رفتن سود ماحصل از تجارت صمغ آنغوزه در بازارهای خارجی دارای استعداد خرید بالا و کمتر کردن تفاوت و فاصله قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹ در بازارهای خارجی با قیمت بازارهای داخلی خرسندیم که در کنار هموطنان زحمت کش کشورمان باشیم .

هموطنان عزیزی که در بهره برداری و برداشت این محصول فعالیت قانونی مستمر دارند ، می توانند جهت اطلاع از قیمت صادرات شیره آنغوزه سال ۹۹ در بازارهای خارجی با مشاورین ما و شماره های مندرج در وب سایت های ما در تماس باشند .

مطمئنا بازرگانی سان رایز با تجربه دیرینه در امر صادرات و خرید و فروش گیاهان داروئی بویژه شیره آنغوزه در بازارهای خارجی می تواند پل ارتباطی مطمئن و مستمر برای بهره برداری صحیح و بیشتر اقتصادی گیاه آنغوزه باشد.

 

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com