فروش خشکبار
خانه / کتیرا / قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی

قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی

قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی :

قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی هر سال در حال تغییر میباشد اما شما میتوانید برای خرید و فروش کتیرا صنعتی با ما در تماس باشید.

کتیرا چیست؟

کتیرا صمغی است که از ساقه گون بر اثر فعالیت مکانیکی انسان بر روی آن به بیرون تراوش می‌کند. شروع بهره برداری معمولاً از اواخر فصل بهار است و شصت روز (تا اوایل شهریور ماه) ادامه دارد. بهره برداران ابتدا اطراف ساقه گون را خالی می‌کنند و سپس با تیغ‌های مخصوصی برش موازی با ساقه (موازی با آوندهای آبکش) ایجاد می‌کنند .

شیرگون (کتیرا) پس از چند روز به مرور بر اثر برشی که به ساقه وارد شده به بیرون تراوش می‌کند و شیره در معرض نور آفتاب، آب خود را از دست می‌دهد و سفت می‌شود .

قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی

کتیرا عمدتا به دو نوع کتیرای مفتولی و خرمنی در بازار وجود دارد. کتیرای سفید مفتولی مرغوب ترین نوع کتیراست و از نوعی گون بدست می‌آید که شیره آن درون کانال مرکزی ساقه قرار دارد. از فرو بردن سیخ و یا یک وسیله ی تیز در ساقه ی گیاه، کتیرای مفتولی حاصل می‌شود.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی با ما در تماس باشید.

خواص کتیرا :

  • شوینده قوی و طبیعی برای انواع مو
  • کمک فراوان به هضم غذا
  • درمان دیابت و قند خون

و…

انواع کتیرا صنعتی باکیفیت دارای مراکز تولید در مناطقی از کشور هستند که به تولید باکیفیت ترین انواع کتیرا صنعتی می پردازند .

تولید و ساخت انواع کتیرا صنعتی باکیفیت با کاربرد تجهیزات مدرن و فوق پیشرفته و در فضایی سالم و بهداشتی رخ می دهد . تولید این محصول گیاهی در صنعت اهمیت فراوانی دارد چرا که مصارف آن بسیار متنوع است .

شما میتوانید برای صادرات و خرید و فروش انواع کتیرا صنعتی با ما در تماس باشید .

 

قیمت خرید و فروش کتیرا صنعتی

صادرات کتیرا :

ایران بزرگترین صادرکننده کتیرا در جهان است. پس از ایران کشورهای ترکیه و سوریه به ترتیب بیشترین صادرات کتیرا در جهان دارند.

طبق آمار غیررسمی صادرات سه میلیون و ۵۸۰ هزار دلار صادرات کتیرا از ایران به کشورهای اتحادیه اروپا از جمله ایتالیا، آلمان و فرانسه ثبت شده است

گردش مالی بازار گیاهان دارویی در جهان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد دلار است که ایران میتواند با بفعل رساندن توانایی خود، به یکی از بزرگترین صادرکنندگان جهان تبدیل شود

بازرگانی سان رایز سعی دارد بهترین نوع کتیرا صنعتی را با بهترین قیمت به شما عزیزان بفروشد .برای خرید این محصول پر طرفدار با مدیر فروش ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران : این روزها فروش گیاهان داروئی …