فروش خشکبار
خانه / کتیرا / کتیرا گل سفید را چگونه و از کجا بخریم ؟

کتیرا گل سفید را چگونه و از کجا بخریم ؟

کتیرا گل سفید را چگونه و از کجا بخریم ؟

قیمت روز خرید و فروش کتیرا گل در بازار اصفهان و ایران در سال ۱۴۰۱ چند است؟ آیا می توان کتیرا گل سفید گون را به صورت غیر حضوری ( اینترنتی و آن لاین خریداری کرد ؟ از کجا کتیرا بخرم که تخفیف زیاد و قیمت مناسبی داشته باشد ؟

عمده فروشی کتیرا گل سفید و انواع کتیرا در کجاست ؟

بطور کلی خریدارانی که در پی خرید کتیرا گل سفید اصل و مرغوب آنهم به صورت عمده می باشند، باید بدانند که کتیرا اصل را از کجا بخرند . همچنین قیمت روز خرید و فروش عمده این محصول ارزشمند در بازار نیز دارای اهمیت ویژه‌ای می باشد .

کارشناسان حرفه ای و زبده بازرگانی سان رایز با سالها تجربه در امر بهره برداری ، تولید و خرید و فروش عمده انواع کتیرا اصل به صورت حضوری و غیر حضوری ( اینترنتی  و آنلاین ) در خدمت شما عزیزان می باشند و به  تمامی سوالات شما در این مقاله پاسخ خواهند داد ، تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید و اطلاعات خود را تکمیل کنید.

کتیرا گل سفید را چگونه و از کجا بخریم ؟

بازار اصلی عمده فروشی کتیرا گل سفید در بازار داخلی ایران کجاست ؟

بازار تجارت و عمده فروشی کتیرا گل سفید گون ( کتیرا پنبه ای یا کتیرا صدفی ) در در داخل و خارج از ایران رونق فراوانی دارد. در این بازارها کتیرای سفید و نازک که از بهترین و مرغوبترین نوع این محصول است  با درجه کیفی عالی و مرغوب در دسترس خریداران و مشتریان قرار می گیرد .

فروشندگان انواع کتیرا معمولاً بهترین نوع این محصول را جهت صادرات گلچین کرده و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی و متمایز به فروش می رسانند. همانطور که می دانید کتیرا در استان ها و شهرهای مختلف کشور از جمله کردستان ، فارس ، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، همدان، اراک و … بهره برداری و تولید می شود.

متاسفانه در ایران کتیرا گل سفید خالص و مرغوب  را به صورت خام و بدون فرآوری صادر می کنند . بسیار نادر است شرکتهایی که در ایران از محصولات کتیرا به صورت عمده خریداری کرده و در تولیدات خود از آن استفاده می کنند.

در بازار تجارت کتیرا . گیاهان داروئی داخل و خارج از کشور ، کتیرا نوع صدفی  پنبه ای (مفتولی (  که بسیار هم پرطرفدار است  و هرچه رنگ شفاف تری داشته باشد مرغوب تر نیز است . از انواع گوناگون  کتیرا در بسیاری از صنایع مختلف می توان بهره برد و هر یک از  این محصولات خواص فراوانی دارند و هر کدام مشخصات منحصر بفرد خود را دارا می باشند.

مشخصات ظاهری  و خواص کتیرا گل سفید :

در باره کتیرا بهتر است این توضیح را بدهیم که شیره و صمغ کتیرا از ریشه و ساقه‌های گیاهی بنام گون گرفته می‌شود. شیره و صمغ این گیاه گاها به شکل نوارهای پیچ‌خورده و فلس مانند از تنه تیغ خورده گیاه خارج می‌شود. در نهایت شیره یا صمغ که از ساقه گیاه کتیرا خارج می‌شود را جمع‌آوری و به شکل ورقه یا قطعات کوچک تر و ورقی شکل خشک می‌کنند.

ماده اصلی و مهم موجود در کتیرا تراگانتین نام دارد

در سب نوین و طب سنتی خواص درمانی و دارویی کتیرا بسیار زیاد می باشد اما ما در این متن به اختصار فقط مهمترین آنها را نام بر می شمریم. چنانچه  نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص فواید کیترا داشتید می توانید به متون دیگر با موضوع کتیرا چیست ؟  در وب سایتهای مربوط به بازرگانی سان رایز مراجعه نمایید.

خواص درمانی مصرف کتیرا :

  • خواص کتیرا برای مو و پوست
  • بزرگ کردن سینه
  • درمان یبوست
  • درمان گرمازدگی بوسیله جذب آب
  • افزایش قوای جنسی مردانه
  • درمان بی‌اختیاری در ادرار
  • مناسب ترمیم بافتهای درونی و بیرونی پوست زنان بعد از زایمان

در طب کهن کتیرا مصرف های سنتی نیز دارد که از گذشته دور مورد استفاده قرار می گرفته است. به عنوان مثال در زمان سرماخوردگی از این محصول می توان استفاده نمود. یکی از خواص بسیار پرطرفدار این محصول نیز جهت چاقی برای صورت و بدن میباشد.

نحوه خرید ( غیر حضوری ) اینترنتی و خرید آنلاین کتیرا گل (گون) :

از بزرگترین دغدغه های خریداران کتیرا چه در داخل و چه در خارج از ایران، مراجعه فیزیکی جهت خرید محصول می باشد. خرید اینترنتی و آنلاین محصولات گیاهی از جمله کتیرا عمده تا سال ها قبل غیر ممکن بنظر می رسید . اما  خوشبختانه در سال‌های اخیر امکان خرید عمده محصولات از جمله خرید اینترنتی و آنلاین کتیرا گل ( گون ) نیز امکان پذیر شده است.

از طریق ارتباط با فروشندگان بازرگانی سان رایز در تهران، خریداران عزیز می توانند انواع نمره بندی شده  کتیرا  را که در وزن پایین تهیه نمایند . قیمت فروش کتیرا در بازرگانی سان رایز نسبت به عطاری مناسبتر بوده اما با توجه به میزان سفارش متغیر می‌باشد.

مجموعه تجاری شرکت بازرگانی سان رایز بزرگترین تامین کننده کتیرا صادراتی در کشور است . این مرکز گیاهان دارویی توانسته است  فروش اینترنتی و آنلاین این محصول را برای  مشتریان عزیز امکان پذیر  و آسان نماید .

قیمت خرید و فروش کتیرا گل سفید در بازرگانی سان رایز سال ۱۴۰۱ :

قیمت روز خرید و فروش کتیرا گل سفید در بازار و سال ۱۴۰۱ که توسط فروشندگان متفرقه اعلام می گردد بسیار گران می باشد. زیر این محصولات توسط واسطه گران به فروش میرسد. به همین دلیل مجموعه شرکت بازرگانی سان رایز خود اقدام به فروش انواع کتیرا خرمنی ، کتیرا پنبه ای  مفتولی بدون واسطه و به صورت مستقیم کرده است. این محصول با نظارت کارشناس تامین مجموعه از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسد و نسبتا از قیمت پایین تری  نسبت به بازار خرده فروشان برخوردار است.

انواع محصولات کتیرا که در این مجموعه ارائه می شود از بهترین کیفیت برخوردار بوده و با توجه به نیاز خریدار در تناژ مختلف ارائه می گردد. این محصولات قابل سفارش در تناژ بالا بوده و بازرگانی سان رایز امکان و توانایی و ظرفیت تهیه و  تأمین انواع آن، از جمله صمغ کتیرا و پودر کتیرا در تناژ بالا را دارد.

کتیرا گل سفید را چگونه و از کجا بخریم ؟

بازرگانی سان رایز جهت خرید کتیرا گل سفید برای مشتریان خود تخفیف های قابل توجهی را در نظر گرفته است .

تخفیف های بازرگانی سان رایز جهت خرید کتیرا گل سفید شامل دسته بندی مختلفی می باشد که با توجه به مقدار و تناژ سفارش مشتریان عزیز متفاوت است.  مشاورین مجموعه ما با ارائه راهکار و مشاوره رایگان و تخصصی آماده پاسخگویی به مراجعین محترم می باشند. بهترین نوع گل سفید کتیرا گون را به صورت عمده با قیمت مناسب و ارزان  از ماخریداری نمایید و از تخفیفات خوبی بهره مند شوید.

همین حالا جهت دریافت لیست قیمت روز محصولات گیاهی  و مشاهده نمونه انواع صمغ کتیرا با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۰

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۰ : قیمت روز …