فروش خشکبار
خانه / کتیرا / آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده

آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده

آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده :

کدام کتیرا دارای صمغ ( ویسکوزیته ) بالاتری می باشد؟ آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده در بازار تهران و بازار جهانی چند است ؟ آخرین قیمت خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا مفتولی سفید و پودر و گرانول کتیرا خرمنی با بسته بندی صادراتی  در سال ۱۴۰۰ چند است ؟

بازرگانی سان رایز یکی از مراکز آنلاین اطلاع رسانی قیمت صادراتی کتیرا میباشد که سعی دارد شما را از تازه ترین قیمت صادراتی کتیرا آگاه کند شما میتوانید برای مطلع شدن از قیمت صادراتی کتیرا و خرید و فروش  و صادرات عمده کتیرا با مدیر فروش ما آقای محمد مهدی صدیقی در تماس باشید.

 

 

 

بیشترین عرضه کتیرا و برداشت این محصول که حاصل فرآوری صمغ چند نوع گیاه گَوَن کمیاب است در شهر اصفهان و روستاهای اطراف آن برداشت می شود به همین دلیل خرید و فروش انواع کتیرا در بازار اصفهان از رونق و رشد خوبی برخوردار بوده است .

در حالت کلی کتیرا ، دارای دو نوع زرد رنگ و سفید رنگ است ، که این موضوع خود یکی از عوامل تعیین قیمت خرید ، می باشد . فاکتور دیگری که در قیمت خرید کتیرا تاثیر گذار است نوع کتیرا است که در انواعی مانند کتیرا پنبه ای ، کتیرا مفتولی ، کتیرا خرمنی و به منظور استفاده در صنایع گوناگون از جمله صنایع غذایی و خوراکی و داروسازی و مصارف صنعتی  عرضه می شود .

اما سئوالات متدوال در تجارت و خرید و فروش عمده کتیرا شامل : آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده در بازار تهران و بازار جهانی چند است ؟ آخرین قیمت خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا مفتولی سفید و پودر و گرانول کتیرا خرمنی با بسته بندی صادراتی  در سال ۱۴۰۰ چند است ؟

بهترین و مرغوبترین کتیرا ی ایرانی کدام است و در چه منطقه ای بعمل می آید ؟

کدام نوع کتیرا مناسب صنایع غذائی است ؟ کدام کتیراخوراکی است ؟ آیا مرغوب ترین کتیرا ، کتیرای اصفهان است ؟ بیشترین تامین کنندگان عمده کتیرا در کدام شهر و کشور حضور دارند؟

کتیرا چیست:

در گذشته که مواد پاک کننده امروزی وجود نداشت کتیرا به همراه سدر در بهداشت جامعه نقش عمده داشت. اگرچه برای کتیرا، زمینه های استفاده دیگری نیز وجود داشت. این صمغ گیاهی گونه های مختلفی دارد که به صورت درختچه یا گیاهان علفی چند سا له در ایران به طور کلی آنها را گون می نامند. در متون طب سنتی این گیاهان با نام های عربی «محلب العقاب» و «اصابع الغروس» معرفی شده اند. از تعداد زیادی از آنها صمغ کتیرا استخراج می شود که از نظر ا قتصادی بسیار اهمیت دارند، زیرا کتیرا مورد مصرف د ارویی و صنعتی (نساجی، کفاشی، صنایع غذایی و …) فراوانی دارد. بعضی از این گیاهان به علت جذب ماده سلنیوم از خاک سمی هستند و با پی بردن به وجود سلنیوم در این گیاهان به وجود اورانیوم در محل رویش آنها پی می برند.

آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده

با پیشرفت علم و تکنولوژی روز امروزه از کتیرا جهت تهیه انواع موسیلآژ و دیگر انواع امولسیون است، که کارکرد بسیار مهم و قابل توجهی در تعلیق گرده های دارویی غیر حلّال در آب مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از دیگر کاربردهای کتیرا ، باید به خاصیت ملّین بودن این گیاه در داروهای گوناگون اشاره کرد.

برای دریافت مشاوره و پاسخ مناسب به سئوالات فوق نظیر آخرین قیمت صادراتی خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا بسته بندی شده در بازار تهران و بازار جهانی چند است ؟ آخرین قیمت خرید و فروش انواع پودر و گرانول مرغوب کتیرا مفتولی سفید و پودر و گرانول کتیرا خرمنی با بسته بندی صادراتی  در سال ۱۴۰۰ چند است ؟

می توانید با مشاور فروش ما آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس بوده و پاسخ سئوالات خود در رابطه با کتیرا بپرسید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۰

قیمت روز خرید و فروش کتیرا در بازار تهران در سال ۱۴۰۰ : قیمت روز …