فروش خشکبار
خانه / انجیر خشک / قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران

قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران

قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران :

کدام انجیر در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است ؟ با دسته بندی انواع انجیر تولید شده در انجیرستان های شهر استهبان قیمت گذاری این محصول به راحتی انجام می شود .

قیمت انجیر خشک درجه ۱۰۰- ۱  ( size AAA )

قیمت این نوع انجیر از با ارزشترین و گرانقیمت ترین نوع انجیر خشک در بازار داخلی و صادرات می باشد که شامل ظاهری با دانه هایی به رنگ روشن (سفید و زرد) و سایز نسبتا درشت (بزرگتر از ۲۴ میلیمتر) می باشد و دانه های انجیر خشک در این نوع تماما باز و بدون دانه های ریز و تیره رنگ است.

خرید- فروش – عمده – انواع انجیر – خشک – استهبان

قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران
قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران

قیمت انجیر خشک درجه ۱۰۰ – ۱  ( Size AA )

انجیر خشک درجه ۱۰۰- ۱  ( Size AA ) که شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز درشت میانگین ۲۲ میلیمتر می باشد از قیمت مطلوبتری برخوردار است . در این نوع انجیر، دانه های  خشک حداکثر ۹۰% دهن باز و دارای حداکثر ۴% دانه های تیره رنگ می باشد.

قیمت خرید و فروش عمده انواع انجیراستهبان از نوع  ۱۰۰ ۱ ( Size AA ) نسبت به سایز های دیگر از قیمت مطلوبتری برخوردار است چرا که هم از خواص و هم ظاهر مناسبی برخوردار است و در صدر تقاضای خریداران داخلی و خارجی قرار دارد.

قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران
قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران

قیمت-خرید-عمده-انجیر-خشک-استهبان

قیمت انجیر خشک گرید۱۰۰- ۱  ( A ):

انجیر خشک گرید۱۰۱  ( A ) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز بین ۱۴ تا ۲۲ میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداقل ۲۵% دهن باز و دارای حداکثر ۱۵% دانه های تیره رنگ می باشد.

قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران
قیمت عمده خرید انواع انجیر در بازار ایران

قیمت-خرید-فروش–عمده– انواع انجیر-خشک-استهبان

قیمت انجیر خشک گرید (AA)

انجیر خشک گرید (AA) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز  میانگین ۲۰ میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداقل ۴۵% دهن باز و دارای حداکثر ۴% دانه های تیره رنگ می باشد.

قیمت-خرید-عمده-انجیر-خشک-استهبان

قیمت انجیر خشک گرید (A) :

قیمت انجیر خشک گرید  (A) که شامل دانه هایی به رنگ زرد و قهوه ای و سایز  میانگین ۲۰ میلیمتر می باشد از ارزانترین نوع انجیرها می باشد . در این نوع، دانه های انجیر خشک بیشتر دانه ها با دهان بسته و حداقل ۲۵% دهن باز می باشد.

خرید-عمده-انجیر-خشک-استهبان

 

خاصیت انجیر خشک ،مناسب برای بیمارن قلبی عروقی :

از خواص انجیر خشک، پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی است. انجیر خشک دارای فنول، امگا۳ و امگا۶ می باشد. این اسیدهای چرب خطر ابتلا به اختلالات قلبی عروقی را در افراد کاهش می دهد. علاوه بر این، برگ های انجیر تاثیر قابل توجهی بر سطح تری گلیسرید در بدن شخص دارد و باعث کاهش مقدار تری گلیسرید که یکی از عوامل این بیماری است، می گردد.

 

خاصیت انجیر خشک ، پیشگیری از انواع سرطان به ویژه سطان سینه

پس از دوران یائسگی تعادل هورمونی زنان دچار تغییرات زیادی میگردد. مصرف انجیر میتواند این تغیرات را در جهت افزایش سیستم ایمنی بدن زنان هدایت کرده و از احتمال ابتلا به سرطان سینه در آنان پیشگیری نماید. همچنین وجود آنتی اکسیدانهای فراوان در این میوه، آن را به یک ماده ضد سرطان طبیعی تبدیل نموده است.

خاصیت انجیر خشک ، خواص انجیر برای مو

انجیر حاوی مواد مغذی مانند منیزیم، ویتامین (آ)، (ث) و‌ (ای) است که برای حفظ سلامت مو لازم هستند. این مواد مغذی با تحریک گردش خون در پوست سر رشد مو را تسریع می‌کنند. همچنین میوه انجیر حاوی مس فراوان بوده و زود سفید شدن موها پیشگیری می کند.

 

خاصیت انجیر خشک، برای سلامت پوست

وجود ویتامین های فراوان در انجیر باعث شده که این میوه برای سلامت و شادابی پوست بسیار مفید باشد. پوست انجیر حاوی چندین آنزیم فعال است که می‌توانند به عنوان لایه‌بردار برای حذف سلول‌های مرده از پوست استفاده شوند. انجیر دارای مقادیر زیادی ویتامینC است از این رو به روشن شدن پوست کمک می کند. همچنین یکی از خواص انجیر خاصیت مرطوب کنندگی آن است که از آن برای درمان خشکی پوست و رفع ترک لب استفاده میشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com