فروش خشکبار
خانه / توت خشک / قیمت خرید عمده توت خشک خراسان

قیمت خرید عمده توت خشک خراسان

قیمت خرید توت خشک مشهد ، طرقبه و نیشابور با مناسب ترین قیمت روز در بازار عمده فروشی.
تهیه توت جهت صادرات و فروش های داخلی را به مجموعه ما بسپارید.

در کنار سایر محصولات خشکباری با ارزش ایران زمین توت خشک نیز با توجه به محاسن و فواید بی نظیرش در راس پر مصرف ترین های خشکبار قرار دارد .

با توجه به مصرف بالای این محصول تولید، عرضه و فروش توت خشک جزء یکی از منابع درآمدی کشاورزان و کسبه هایی است که به عرضه این محصول مشغولند.

 

  • مسلما برای تضمین کیفیت محصول و خرید با قیمت مناسب  توت خشک این نکته تاکید می شود که میبایست از مرجع های فرآوری کننده نزدیک به مناطق تولید خریداری شوند.

نظیر دیگر محصولات ، توت خشک و مغز بادام کوهی هم به اقسام مختلف زیر دسته بندی می شود که هر یک از این دسته ها نمایانگر میزان و درجه کیفی محصول می باشد .

 

  • انواع توت خشک :

۱- توت سفید

۲- توت رسمی

۳- توت بخارایی ( که غالبا با دانه های درشت تیره رنگی در نوع تازه آن قابل مشاهده است و از نوع میوه تازه آن برای مصرف بیشتر استقبال می شود )

۴- توت سیاه

۵- توت فرنگی

 

در بین اقسام توتهای فوق الاشاره توت خشک سفید و بعد از آن توت رسمی مناسب تهیه توت خشک و فرآوری شدن می باشد .

تولید و فروش توت خشک و تخمه هندوانه بو داده با توجه به منطقه فرآوری کننده دارای کیفیت های متنوع و بالطبع دارای قیمتهای متفاوتی می باشد که تجارب بدست آمده  طی سالهای گذشته در بازار، توت خشک فرآوری شده در منطقه طرقبه از توابع شهرستان  مشهد یکی از بهترینهای تولید شده در ایران می باشد.
  قیمت خرید توت خشک در بازار ایران به سایر عوامل تولید نظیر منطقه تولید و سبک فرآوری وابسته است . از این رو خریداران هنگام خرید توت خشک از این دو مولفه بعنوان تعیین کیفیت و قیمت بهره می برند.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کتیرا خرمنی در سال ۱۴۰۱

قیمت کتیرا خرمنی در سال ۱۴۰۱ : قیمت کتیرا خرمنی  در سال ۱۴۰۱ این صمغ …