فروش خشکبار
خانه / آلو بخارا / صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

آلو بخارا:

از جمله محصولات صادراتی کشورمان آلو بخارا در انواع گوناگون می باشد. یکی از مرغوب ترین نوع آلو بخارا در ایران آلو بخارا محصول شهرستان نیشابور است.

باغداران زحمت کش این شهرستان و شهرها و روستاهای اطراف با تلاش مضاعف  و شبانه روزی در تهیه این محصول پر خواص و پر از فرصتهای اقتصادی  اهتمام خاص دارند. از بعد اقتصادی و اهمیت صادرات فرآورده های غیر نفتی فروش آلو بخارا نیشابور به منظور تحقق صادرات به کشور های خارجی  بسیار برای چرخه اقتصادی کشور مان مفید می باشد. عرضه این محصولات بعد از طی مراحل تولید و فرآوری مرحله سورتینگ  را گذرانده و پس از آن در کارتن های بسیار مناسب و تمییز بسته می شوند.

 

صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

خرید و فروش عمده آلو بخارا نیشابور

یکی از شهرهای تولید و فرآوری میوه آلو به آلو بخارا شهرستان نیشابور است . هرچند که بیشترین حجم تولید و فرآوری آلو بخارا در انواع گوناگون در شهرهای کوچک و روستاهای اطراف تابع این شهرستان صورت می گیرد. اما از دیرباز بازار رسمی و مرکزی خرید و فروش عمده آلو در شهرستان نیشابور قرار دارد .

صادرات آلو بخارا :

خریداران آلو بخارا نیشابور محدود به شهر یا استان های داخلی نمی شود و مشتریان خاص خود در سایر نقاط جهان ، کشورهای دور و نزدیک را دارد.

فرآیند خرید و فروش آلو بخارا در بازارهای داخلی و جهانی بیشتر از طریق معرفی این محصول در فضای اینترنت صورت می گیرد و تاجران و خریداران و حتی فروشندگان برای دسترسی به اطلاعات مورد نیازخود درباره آلو بخارا به صفحات اینترنت مراجعه می نمایند.

با رشد و توسعه تکنولوژی عرضه آلو به روش سنتی جای خود را به عرضه مدرن و بسته بندی های جدید واگذار کرده است و غالب تاجران و بازرگانان برای عرضه بهتر و باکیفیت تر آلو مخصوصا صادرات آلو بخارا سعی در بروز رسانی نحوه بسته بندی جدیدتر و با کیفیت تر نموده اند .

ساده ترین نوع بسته بندی آلو بخارا در کارتن های مشهور به کارتن موزی می باشد . اما غالبا برای  عرضه با کیفیت و سالم آلو در کارتن های کوچکتر ۵ کیلوئی و ۱۰ کیلوئی و در عرضه های مدرن مناسب بازارهای جهانی از کیسه های پلاستیکی  با ظرفیت ۱۰ کیلو استفاده می شود .

صادرات و خرید و فروش آلو بخارا
صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

جهت خرید عمده  آلو بخارا و حتی خرید جزئی آلو بخارا می توانید از طریق اطلاعات تماس مندرج در بخش اطلاعات تماس سایت اقدام فرمائید.

هم اینک می توانید در هر فصل سال که بودید بدون نگرانی و تردید خرید آلوبخارا به مقدارتناژ و هر مقدار که مورد نیازتان می باشد را از مجموعه ما تهیه نمائید .

کافی است جهت سفارش انواع مختلف آلو بخارا ، آلو آفتابی  ،  آلو سایه خشک با مدیر فروش مجموعه بازرگانی سان رایز تماس و سفارش خود را ارائه نمائید . ما فروشنده آلو بخارا  با نامهای تجاری همچون : آلو رسمی ، آلوحاج حسنی ، آلو طرقبه زرد ، آلو طرقبه سبز ، آلو کبرائی ، آلو شوقانی و … می باشیم .

همینک جهت ثبت سفارش خود تماس بگیرید .

صادرات و خرید و فروش آلو بخارا

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش آلو بخارا نیشابور بصورت عمده

خرید و فروش آلو بخارا و آفتابی عمده و کلی با قیمت روز بازار تولید …