فروش خشکبار
خانه / کتیرا / قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹

اعلام قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹ در فضای مجازی رایج شده است و فروش این قسم از محصولات بویژه فروش گیاهان داروئی در تهران و فضای مجازی از بازار پر رونقی برخوردار است . خوشبختانه این کسب و کار توانسته است بلحاظ رشد اقتصادی و رونق اقتصادی جایگاه ویژه خود را بدست اورد و بالطبع ماحصل رونق این کسب و کار ، توسعه تولیدات کشاورزی داخلی نیز بوده است .

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹  و بازارهای مشابه تابع شرایط و ضوابط خاصی است هرچند که فروش کتیرا در بازارهای تهران در سالهای اخیر رونق خاصی را تجربه نکرده است اما می توان با معرفی خواص گیاهان داروئی مختلف و ایجاد بازار مناسب از پتانسیل تولیدات این گیاه در حوزه گیاهان داروئی بیشتر بهره برد .

مجموعه شرکت سان رایز دارد سعی دارد با معرفی وکمک به ایجاد بازار و تعیین عالادلانه قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹ سهم کوچکی در رونق و رشد اقتصادی کشاورزان و روستائیان داشته باشد .

مهمترین و رایج ترین دسته بندی کتیرا  به دو نوع خوراکی کتیرا و نوع صنعتی کتیرا صورت می گیرد.

انواع کتیرا :

کتیرا خوراکی :

  • کتیرا پنبه ای ( یا کتیرا سفید )
  • کتیرا مفتولی
  • کتیرا خرمنی شیرین
  • کتیرا سرگل زرد

 کتیرا صنعتی :  

  • کتیرا خرمتی تلخ
  • کتیرا غوره
  • کتیرا گون زرد یا تلخه کتیرا

 

البته شایان ذکر است این دسته بندی ها و نامگذاری ها در هر شهر و منطقه و استانی متفاوت است و این تفاوت ناشی از تفاوت گویشها و اقلیم فرهنگی هر منطقه می باشد.

 

اطلاعات فنی کتیرا

ترکیبات شیمیایی کتیرا

کتیرا دارای آب، مواد معدنی و نشاسته است. یکی دیگر از خواص کتیرا باسورین بودن آن است. (باسورین به جسمی گفته می‌شود که در آب به خصوص در آب سرد غیر محلول ولی به خوبی در آن متورم می‌شود). کتیرا همچنین دارای تراگاکانتینکه است که جسمی محلول بوده و از سه مولکول اسید گلوکورونیک و یک مولکول آرابینوز تشکیل می‌شود. صمغ کتیرا، حاوی مقادیری سولز و پروتئین نیز است.

استفاده از کتیرا در صنایع لبنیات

کتیرا به دلیل مقاومت در برابر تغییرات ph ودرجه حرارت موارد استفاده زیادی دارد. در صنعت لبنیات برای هموژن کردن شیر و معلق نگهداشتن ذرات چربی و یا کاکائو مورد استفاده قرار می گیرد . جهت افزایش زمان نگهداری و ذخیره سازی شیر نیز از کتیرا استفاده می کنند، افزایش ۱-۲/۰ گرم به هر لیتر شیر در ۷۰-۶۰ درجه سانتیگراد می تواند زمان ذخیره سازی را چندین برابر افزایش دهد.

در تهیه بستنی از تشکیل بلورهای یخ جلوگیری می کند و به بستنی قوام می دهد. تعداد صمغی که در این مورد به کار می رود حدود ۲/۰-۳۵/۰ درصد است. قوام و حالت یک نواختی که بستنی بخود می گیرد در تمام مدت ذخیره سازی حفظ می شود حتی در مواردی که بستنی در یخچال اب می شود، دوباره منجمد می گردد و حالت اولیه خود را حفظ می کند.

استفاده از کتیرا در نوشیدنی ها

کتیرا همچنین درتهیه انواع نوشیدنی های غلیظ شده ویا منجمد شده به کار می رود. در این مرحله نقش کتیرا این است که از هنگام انجماد، انسجام بین ذرات یخ و شربت را حفظ کند و مانع از تشکیل بلورهای یخ شود که غلظتی در حدود ۵/۰ درصد کتیرا برای این منظور کافی است.

 

قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹ و در سایر بازارهای مصرف کننده و خریدار تهران بر اساس همین تفاوت ها شکل می گیرد و مبنای خاص دیگری ندارد . هرچند فاکتورهای متعددی در قیمت گذاری سهیم هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد این محصول را در سایت www.iranherbsupplier.com   مطالعه نمائید .

مجموعه سان رایز در نظر دارد با هر چه آسان کردن ارتباط مستمر فی مابین منابع تولید محصولات گیاهان داروئی و بازارهای هدف امر فروش گیاهان داروئی را برای کشاورزان و زحمت کشان فراهم سازد . در این بین معرفی محصول گیاهی صمغ گیاه گون که بنام کتیرا شهره خاصی دارد می تواند در ایجاد بازار و تعیین قیمت فروش انواع کتیرا در تهران در سال ۹۹  تاثیرگذار باشد .

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع کتیرا در تهران سال ۹۹  و سایر بازاهای خریدار کتیرا می توانید ضمن تماس با مشاورین ما نیز،  از طریق فضای مجازی معرفی شده در وب سایت ما  با مشاورین آگاه و خبره ما در تماس باشید .

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران : این روزها فروش گیاهان داروئی …