فروش خشکبار
خانه / گل محمدی / فروش غنچه گل محمدی تولید استان فارس بقیمت عمده

فروش غنچه گل محمدی تولید استان فارس بقیمت عمده

فروش گل محمدی تهیه شده از گلستانهای استان فارس و دیگر مناطق گل خیز کشور با بهترین کیفیت و عطرمناسب صادرات و مصرف داخلی جهت خرید و تهیه می توانید با مدیر فروش مجموعه و تلفنهای زیر تماس حاصل نمائید.

ازدیرباز مصرف گل محمدی در بین ایرانیان رایج بوده است . در نسخ طب سنتی با توجه به کشف فواید دارویی آن از طرف طبیبان توصیه های اکیدی داشته و هر روزه با پیشرفت دانش طب سنتی ، استفاده از پر و غنچه گل محمدی در برخی از خانواده های ایرانی به مصرفی روزمره تبدیل شده است .

خواص گیاهی و درمانی گل محمدی :

طرف کردن سرفه‌های مزمن، درمان دردهای شکمی و مشکلات گوارشی، کاهش خونریزی در دوران قاعدگی و برطرف کردن التهاب و حساسیت در بدن.

همچنین از روغن گل محمدی می‌توان به عنوان یک ملین برای درمان یبوست مزاج استفاده کرد، بوییدن عطر این گل در درمان افسردگی، رفع غم و اندوه و اضطراب موثر است.

گل محمدی حاوی ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های مفید برای بدن از جمله ویتامین C است و برای درمان مشکلات پوستی از جمله آکنه و برطرف کردن انواع لکه‌های پوستی و چین و چروک می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

محلول گلاب بدست آمده از این گل به همراه آب، یک اسکراب بسیار مفید برای لایه برداری از پوست، رفع چین و چروک، پاک کردن آرایش و برطرف کردن آلرژی‌های پوستی است.

علاوه بر ویتامین C در این گل، موادی مانند کورستین و اسید ellagic وجود دارد که برای تعمیر آسیب‌های سلولی بدن و محافظت از ابتلا به بیماری هایی چون مشکلات قلبی عروقی، پوکی استخوان و جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش عمده و جزء گل محمدی و غنچه گل محمدی با قیمت مناسب و کیفیت عالی.محصولی از باغات و کوهسارهای استان فارس.ارگانیک با عطر و بوی فوق العاده.

ارسال به سراسر نقاط کشور با بسته بندی مطمئن .

فروش گل محمدی در سورتها و کیفیت های مختلف تهیه شده از گلستانهای استان فارس و دیگر مناطق گل خیز کشور با قیمت مناسب و روز بازار تولید

مناسب صادرات و مصرف داخلی جهت خرید و تهیه می توانید با مدیر فروش مجموعه و تلفنهای زیر تماس حاصل نمائید.

 

جهت دریافت مشاوره ،سفارش و خرید این محصول با مرغوبترین حالت ممکن و تهیه برای صادرات آن با ما به شماره های زیر تماس باشید.

ما برای اعتماد شما بیشتر از سرمایه امان ارزش قائلیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com