فروش خشکبار
خانه / روغن الاغ / روغن الاغ اصلی

روغن الاغ اصلی

قیمت عمده روغن الاغ اصلی در بازار تهران چند است ؟

قیمت روغن الاغ اصلی در بازار چند است ؟

قیمت انجیر خشک معمولی در بازار به فاکتورهای گوناگونی وابسته است . در این مقاله ضمن آشنایی با چگونگی تهیه و خرید روغن الاغ اصل و همچنین قیمت روغن الاغ در سال ۱۴۰۱ می توانید از با خواص آن نیز آشنا شوید .

بهتر است همین حالا برای خرید روغن الاغ آنهم از نوع اصلی اشن و با کیفیت مطمئن با مشاورین ما در شرکت بازرگانی سان رایز تماس بگیرید و روغن الاغ با ویژگیهای منحصر بفرد آن را تهیه نمایید .

روغن الاغ اصلی

مطالب زیر را در جهت آشنایی بیشتر با این محصول معجزه کننده بخوانید :

روغن الاغ دارای ترکیباتی مانند کاروتنوئیدها و ویتامین A است . این ترکیبات نقش مهمی در نابود کردن رادیکال‌های آزاد دارند. این روغن با نابودی رادیکال های آزاد و کاهش استرس «اکسیداتیو» ، از بدن در مقابل بیماری های مزمن مانند سرطان محافظت می کند.

منبع خوبی از چربی‌های مفید :

افراد همیشه دغدغه کاهش وزن دارند . اغلب اولین توصیه برای لاغر شدن و کاهش وزن ، کاهش مصرف چربی است. کاهش یا حذف چربی از برنامه غذایی بی ضرر نبوده است و به سلامتی بدن آسیب می رساند. کربوهیدرات ، پروتئین ها ، چربی‌ها از گروه های اصلی مواد غذایی هستند که برای سلامتی بدن ضروری هستند و نباید هیچ کدام از آن ها راحذف کرد. شما باید چربی های مضر را حذف کنید و به جای آن ها از چربی های سالم مانند روغن حیوانی مانند روغن الاغ استفاده کنید .

پس از آشنایی با این محصول و اطمینان از ویژگیهای روغن الاغ اصل بهتر است جهت خرید روغن الاغ اصل و مطمئن با مشاور فروش ما در بازرگانی سان رایز در ارتباط باشید و پس از اولین تماس و ارائه سفارش به سرعت به روغن الاغ اصل با قیمت مناسب و قیمت روز و کیفیت بالا به روغن الاغ اصل دست پیدا کنید.

پند ویژگی منحصر بفرد روغن الاغ آنهم از نوع اصلی آن را می توان در مطلب زیر خواند :

کمک به تحمل سرما :

براساس عقیده «آیورودا» ( یک دانش قدیمی و کهن هندوستانی است که به کمک غذا ، ماساژ و یوگا به درمان افراد بیمار می پردازد) استفاده از روغن حیوانی مانند روغن الاغ می تواند از درون ایجاد گرما کند و راحت تر سرمای بیرون را تحمل کرد. شاید به خاطر این است که در بسیاری از غذاهای هندی در فصل زمستان از روغن های حیوانی استفاده می شود.

خواص روغن الاغ بر روی سلامت قلب :

مصرف روغن حیوانی مانند روغن الاغ باعث سلامت قلب و عمر طولانی می شود . روغن حیوانی سرشار از چربی های مفید است که به سلامتی قلب کمک می کند . روغن الاغ دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد

 مبارزه با یبوست :

افرادی که به یبوست مبتلا هستند و از این بیماری رنج می کشند ، می توانند از روغن الاغ استفاده کنند ، هضم این روغن آسان است و می تواند به درمان یبوست کمک قابل توجهی کند.

 

مشکلات گوارشی و روغن الاغ :

انواع بیماری های گوارشی وجود دارد . برخی از شایع ترین اختلالات گوارشی عبارتند از زخم و التهاب معده است . این روغن سرشار از بوتریک اسید است . این نوع اسید چرب به طور طبیعی در دستگاه گوارشی انسان تولید می شود . باکتری های مفیدی که در روده زندگی می کنند فیبر را به اسید بوتریک تبدیل می کنند . این اسید چرب از دیواره های روده پشتیبانی می کند . بامصرف این روغن می توانید به تولید این ماده کمک مؤثری کنید.طبق مطالعات و پژوهش ها نشان داده شده است که اسید بوتریک از سلول های T کشنده پشتیبانی می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

استحکام استخوان ها  :

رعایت یک رژیم غذایی مغذی و مفید می تواند باعث استحکام و تقویت استخوان ها شود.  روغن الاغ با داشتن ریز مغذی های ضروری می تواند نقش مؤثری در حفظ سلامت استخوان ها دارد . هم چنین ویتامین K2 موجود در روغن الاغ باعث استحکام استخوان ها می شود.

روغن الاغ اصلی

نحوه مصرف روغن الاغ :

ابتدا محل مورد نظر را با آب و صلبون بشوئید. سپس چند قطره از این روغن را در محل مورد نظر بریزید و به آرامی ماساژ  دهید. ماساژ باید ۵ الی ۲۰ دقیقه باشد . بعد از انجام ماساژ ، آن را با گاز استریل ببندید تا گرم شود و آن را تا ۲۴ ساعت به حال خود باقی بگذارید. این عمل را قبل از خواب انجام دهید و صبح روز بعد آن را صابون معمولی و یا صابون زرد چوبه خوب بشویید.

بهتر است همین حالا برای خرید روغن الاغ آنهم از نوع اصلی اشن و با کیفیت مطمئن با مشاورین ما در شرکت بازرگانی سان رایز تماس بگیرید و روغن الاغ با ویژگیهای منحصر بفرد آن را تهیه نمایید .

امیدواریم که پس از مطالعه دقیق این مطلب بتوانید به این سئوال که از کجا می توان به قیمت خرید و فروش انجیر خشک ممتاز در بازار تهران دست پیدا کرد پاسخ روشن و واضحی بدهید و مهمتر از آن اینکه آیا روغن الاغ اصلی در بازار تهران دست یافتنی است و آیا می توان روغن الاغ اصلی را در بازار تهران با قیمت مناسب خرید؟

ما از شما دعوت می کنیم که برای خرید روغن الاغ اصل با اطمینان خاطر و قیمت منصفانه و خوب در بازار تهران با شرکت بازرگانی سان رایز تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com