فروش خشکبار
خانه / کتیرا / خرید و فروش کتیرا در کشور در بازرگانی سانرایز

خرید و فروش کتیرا در کشور در بازرگانی سانرایز

خرید و فروش کتیرا در کشور در بازرگانی سانرایز

انجیر خشک کرمانشاه را می توان یکی از مواد طبیعی حیرت آور و دارای خواص بسیار زیاد درمانی، خوراکی ، صنعتی و … دانست. این ماده ی چسب مانند برای ما ایرانیان، به علت کثرت و فراوانی و کیفیت بالای آن، یک ماده ی معمولی جلوه می کند. اما بازار خرید و فروش کتیرا ، چه در داخل و چه در خارج از کشور، اهمیت این صمغ نادر ارگانیک را به ما، نشان می دهد .

ایران بزرگ ترین کشور دارنده ی این ماده است . در حقیقت کتیرا ، حاصل از ترشح صمغ برخی از، نایاب ترین گونه های گون در سطح جهان است. خرید و فروش کتیرا، به این علت اهمیت دارد که به دلیل دارا بودن خواصی دارویی و خوراکی ، تنها در حدود سه یا چهار کشور از آن بهره مندند

خرید و فروش کتیرا

سانرایز شرکتی فعال در حوزه ی خرید و فروش کتیرا، در بازار های بزرگ داخلی مانند تهران و یکی از بزرگ ترین شرکت های صادر کننده ی این گیاه بسیار، پرطرفدار است.

کتیرا چیست و خرید و فروش کتیرا ، به چه صورت است؟

همان گونه که عنوان شد ؛ کتیرا از ترشح صمغ برخی از گونه های گَوَن ، به دست می آید. کتیرا به طور کلی گونه ای از گون هاست که در کشورهای ایران، سوریه و یونان به عمل می آید. خرید و فروش کتیرا، از طریق خارج کردن چند مرحله ای آن از ساقه های این گیاهان کمیاب ، جریان دارد.

در بازار ایران خرید و فروش انجیر خشک محلی، از قدیم به عنوان یکی از ریشه دارترین گیاهان دارویی مطرح بوده است. اما امروزه با ورود برخی از داروها و موادی که خواص شیمیایی دارند و از برخی، از خاصیت های کتیرا بهره می برند، تا حدودی بازار خرید و فروش کتیرا، روند کاهشی به خود گرفته است. اما خرید و فروش کتیرا، همچنان یکی از عمده ترین و پرطرفدارترین بازارهای گیاهان دارویی چه در کشور ما، و چه در سایر نقاط ، است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران : این روزها فروش گیاهان داروئی …