فروش خشکبار
خانه / بادام زمینی / قیمت خرید عمده بادام زمینی آستانه در بازار

قیمت خرید عمده بادام زمینی آستانه در بازار

خرید و فروش بادام زمینی آستانه این روزها بدلیل شروع فصل برداشت این محصول در شهر تولید رونق گرفته است . تولید و تهیه بادام زمینی در شهرهای شمالی ایران جزء یکی از مشاغل اصلی کشاورزان محسوب می شود .

 

البته نمونه های خارجی مشابه این محصول در سایر بازارهای خشکبار ایران به چشم می خورد اما آنچه که مسلم است و برای مصرف کنندگان نهایی محرز و آشکار است این نکته است که طعم و مزه و خواص بادام زمینی ایرانی مثل دیگر محصولات ایرانی از کیفیت و مرغوبیت بالایی در سطح جهان برخوردار است .

از آنجا که تهیه و خرید و فروش بادام زمینی خارجی و مغز بادام هندی و نمونه کم کیفیت آن در بازار بوسیله دلالان دیده می شود تولید بادام زمینی اصیل ایرانی برای کشاورزان و تهیه بار اصلی و ایرانی آن ، این روزها به دغدغه کسبه و تاجران معتبر تبدیل شده است .

 

خرید و فروش بادام زمینی آستانه و تخمه کدو کیلویی  این روزها بدلیل شروع فصل برداشت این محصول در شهر تولید رونق گرفته است . تولید و تهیه بادام زمینی در شهرهای شمالی ایران جزء یکی از مشاغل اصلی کشاورزان محسوب می شود .

با توجه به اینکه مسئولان خرید اجناس این مجموعه در تهیه اقلام خشکباری اصیل ایرانی از حساسیت بالایی برخوردارند به شما این تعهد را می دهیم و در عمل نیز به اثبات آن کوشائیم که محصولات اصیل و ایرانی را به شما و سایر خریداران عزیز عرضه نمائیم تا شما هم جزء مشتریان ثابت مجموعه ما باشید

  • برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید بادام زمینی آستانه اصل می توانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید .

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com