فروش خشکبار
خانه / آلو بخارا / فروش آلو بخارا و انواع آلو آفتابی نیشابور بصورت عمده

فروش آلو بخارا و انواع آلو آفتابی نیشابور بصورت عمده

فروش آلو بخارا و انواع آلو آفتابی نیشابور بصورت عمده :

روش تولید و  تهیه آلوبخارا :

آلو بُخارا یکی از انواع خشکبار است. آلو بخارا از خشک کردن آلو به دست می‌آید. برای تهیه آن نخست  میوه آلو  در آب نمک  کمی خیسانده می‌شود، سپس پس از آنکه طعم نمک در آن نشست و پوست آلو از گوشت جدا شدنی بود  پوست آن را کنده و در آفتاب خشک می‌شود.

فروش آلو بخارا

انواع آلوبخارا و آفتابی در شهرستان نیشابور :

همانطور که می دانید شهرهای بسیاری هستند که  در تولید میوه آلو کع قابلیت تبدیل به آلوی بخارا دارند تولید می شود البته روش تهیه و فرآوری آلو بخار در هر دیار و منطقه ای منحصر بفرد و متفاوت است.

از جمله شهرهایی که دارای تنوع تولید و فرآوری آلو بخارا هستند می توان شهرستان نیشابور ، شهر خور ، شهر قدمگاه و روستاهای اطراف را نام برد .

جهت خرید آلو بخارا و تجارت و صادرات انواع آلو افتابی و بخارا روز بازار نیشابور و تهران می توانید از طریق اطلاعات درج شده در قسمت تماس با ما یا اطلاعات مندرج در ذیل همین نوشته اقدام به تماس نمائید .

انواع آلو با نام محلی و تجاری شناخته شده در بازار خشکبار ایران :

 

  • آلو شوقانی :

خاصیت و فایده اصلی آلو خشک که ناشناخته نیز مانده است، سرشار بودن این میوه از آنتی اکسیدان هایی است که با ظاهر شدن چین و چروک روی پوست مبارزه می کنند. آلو شوقانی که غالبا آلوی هسته جدا از آن یاد می کنند از دیگر آلوها درشت تر و روشن تر میباشد.این آلو با هسته ای ریز که به راحتی نیز از گوشت جدا می شود دارای بیشترین نسبت قسمت گوشتی آلو به هسته در بین سایر آلو های دیگر می باشد و از لحاظ طعم و رن نیز جزء برترین آلوهای خورشتی و خوشمزه می باشد.

  • آلو حاج حسنی
  • آلو طرقبه
  • آلو شمس
  • آلو حاج کبرائی
  • آلو بیرجندی
  • آلو رسمی
  • آلو قطره طلا
  • آلو خوانسار
  • آلو جنگلی
  • آلو برقونی

 

فروش آلو بخارا

قیمت روز آلو آفتابی و بخارا در بازار  به چه عواملی مربوط می شود ؟

از جمله عوامل مهمی که در تعیین کیفیت و نهایتا قیمت آلو بخارا دخالت دارند می توان به میزان و نسبت گوشت آلو به هسته ، رنگ آلو بخار یا آفتابی و از همه مهمتر طعم و مزه آن اشاره کرد .

آنچه که مسلم و واضح است این نکته است که  قیمت آلو آفتابی و سایه خشک بالاتر از انواع گوگردی آن است بدلیل اینکه فرایند خشک سازی را طبیعی طی می کنند به مراتب به خواص اصلی و ارگانیک میوه نزدیک ترند و مزه ، طعم و رنگ آنها با کمترین دخالت عوامل بیرونی بدست مصرف کننده می رسند .

اما آلوهایی که با دخالت بخار و دود گوگرد یا خشک شدن در کوره های صنعتی روند خشک سازی را طی می کنند بدون شک تمام ویژگیهای آلو بجز ظاهر آن دچار تغییر خواهند شد.

فروش آلو بخارا

صادرات و خرید و فروش  آلو بخارا و آلو آفتابی به قیمت عمده و بازار خشکبار تهران را با مجموعه ما تجربه کنید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com