فروش خشکبار
خانه / سماق / سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

نام دیگر گیاه سماق سماک است و اغلب بومی ایران است . .

انجیر خشک معمولی بیشتر در تولید  چاشنی غذایی به کار می رود و یکی از ادویه های مهم در صنعت غذایی ایران  می‌باشد. همچنین از خواص دارویی آن در طب سنتی استفاده می‌شود . سماق ضد سرطان و تومور است و خاصیت ضد میکروبی فوق العاده ای دارد . سماق برای دندان درد مفید است و اشتها را تحریک می‌کند. لثه را تقویت و از خون‌ریزی معده جلوگیری می‌کند. به دلیل داشتن تانن فراوان قابض و پاک‌کننده معده می‌باشد . اما باید توجه داشت که خوردن سماق تازه مسمومیت ایجاد می کند و ممنوع است .

سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

خرید و فروش جزئی و عمده سماق قهوه ای اعلاء ای:

برای تهیه انواع  سماق و سماق قهوه ای اعلاء می توانید با مدیر فروش مجموعه ما (سان رایز) تماس حاصل فرمائید و قیمت روز سماق قهوه ای با کیفیت را از ما جویا شوید .

قیمت فروش سماق قهوه ای کلی به نسبت خرید جزئی آن مسلما ارزانتر می باشد اما آنچه که در تعیین قیمت عمده فروش سماق قهوه ای دخالت مستقیمی دارد نسبت عرضه به تقاضا در بازار داخلی و بازار خارجی می باشد .

سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

:قیمت فروش سماق قهوه ای :

قیمت سماق قهوه ای همچون سایر محصولات کشاورزی در فصول مختلف سال تابع عواملی همچون فراوانی ، زمان تولید ،  زمان برداشت ، میزان تولید و کیفیت آن می باشد .

قیمت سماق قهوه ای در بازار ایران :

بغیر از کیفیت که در قیمت گذاری هر محصولی فاکتور اصلی بحساب می آید میزان سماق قهوه ای  و فراوانی آن در قیمت گذاری آن در هر شهر و استانی تاثیرگذار است

سماق قهوه ای اعلاء ایرانی

قیمت عمده سماق قهوه ای در بازار صادرات :

اینکه انجیر خشک ممتاز از درجه کیفی بالایی برخوردار است یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت این نوع سماق کیفیت بالای آن می باشد . و بالطبع قیمت سماق صادراتی نسبت به قیمت فروش آن در بازار داخلی بالاتر و گرانتر می باشد

قیمت کلی سماق قهوه ای صادراتی با قیمت جزئی مسلما متفاوت است و برای خرید مطمئن و با قیمت قابل رقابت نسبت به سایربازارهای فعال در حوزه خرید و فروش سماق قهوه ای همینک از طریق اطلاعات تماس با مدیر فروش سایت تماس حاصل نمائید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com