فروش خشکبار
خانه / خواص بادام زمینی آستانه / خواص بادام زمینی آستانه و قیمت خرید در بازار

خواص بادام زمینی آستانه و قیمت خرید در بازار

خواص بادام زمینی آستانه و قیمت خرید در بازار

خواص ،طعم و مزه محصولات کشاورزی ایرانی از جمله انجیر خشک معمولی و ارزش غذائی آنها بر هیچ مصرف کننده حرفه ای پوشیده نیست .

سخن گفتن از کیفیت محصولات کشاورزی ایرانی این روزها دیگر تکراری است چرا که همه به اتفاق نظر رسیده اند که محصولات تولید شده کشاورزی ایرانی خوشبختانه هنوز با پرورش دستان پر زحمت کشاورزان بومی این کشور صورت می گیرد .

 

 

جهت آگاهی بیشتر خریداران و مصرف کنندگان این محصول بنا داریم بطور مختصر در رابطه با بادام زمینی ارگانیک و بومی منطقه آستانه اشرفیه و بطور کل بادام زمینی ایرانی چند سطری بنویسیم .

 

 

 

 

  • ارزش غذایی بادام زمینی

در کنار دیگر ویژگیها و خواص ذکر شده از جمله طعم و مزه عالی بادام زمینی آن هم از نوع ایرانی ، می توان از آن بعنوان محصولی سرشار از منابع غنی از انواع ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن یاد کرد . وجود ویتامینی بنام بیوتین در بادام زمینی که جزو ویتامین های کاهنده استرس و اضطراب است این محصول را جزء آجیل های پر خواص و پر طرفدار در بین بانوان باردار قرارداده است .

از دیگر ویتامینهای موجود در بادام زمینی می توان به ویتامین E ، ویتامین B ، مس ، منگنز و فسفر نام برد

  • چربی بادام زمینی

با توجه به درصد بالای چربی انجیر خشک ممتاز در طبقه بندی های انجام شده جزء دانه های روغنی قرار می گیرد و در غالب کشورهای مصرف کننده از بادام زمینی جهت استفاده در تولید و فرآوری به روغن گیاهی بهره می برند.

بطور میانگین حدود نزدیک به ۵۰ درصد حجم بادام زمینی را چربی آن شکل می دهد.

 

با توجه به اینکه مسئولان خرید اجناس این مجموعه در تهیه اقلام خشکباری اصیل ایرانی از حساسیت بالایی برخوردارند به شما این تعهد را می دهیم و در عمل نیز به اثبات آن کوشائیم که محصولات اصیل و ایرانی را به شما و سایر خریداران عزیز عرضه نمائیم تا شما هم جزء مشتریان ثابت مجموعه ما باشید .

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید بادام زمینی آستانه اصل می توانید با شماره های زیر با ما در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com