فروش خشکبار
خانه / دسته‌بندی نشده / فروش عمده غنچه گل محمدی

فروش عمده غنچه گل محمدی

فروش عمده غنچه گل محمدی

خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی و صادرات به کشورهای خریدار بصورت سورت شده ، الک شده و کارتن شده به قیمت روز

این روزها دسترسی به انجیر خشک کرمانشاه متنوع در فضای اینترنت کسب و کار و تجارت را برای تجار آسان و سهل نموده است . از جمله خرید وفروش و صادرات غنچه گل محمدی با کیفیت مطلوب و دلخواه خریداران .

خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی
خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی

در مورد غنچه گل محمدی بیشتر بدانیم :

 

نام علمی :Rosa damascena

روش های کاشت : قلمه

زمان کاشت : در اسفند فصل زمستان بعد از اتمام سرمای زمستانی

بهترین روش برداشت :۱ غنچه گل محمدی را فقط بار در سال می توان برداشت نمود که بهترین زمان چیدن آن قبل از طلوع افتاب و به  تناسب آب و هوای هر منطقه می توان از اردیبهشت تا اواسط خرداد نسبت به برداشت محصول اقدام نمود.

خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی
خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی و صادرات آن

به چه روشی می توان  گل محمدی را خشک کرد؟  : گل باز یا غنچه جمع اوری شده را سریعا در محلی جلوی نور خورشید به صورتی که همه ی ان ها پخش شده باشند پهن کرده بعد از اینکه رطوبت گل یا غنچه از بین رفت ان ها را به سایه انتقال داده تا به طور کامل خشک شوند.

هشدار : مراقب باشید که غنچه ها را بعد از جمع آوری به حالتی که رطوبت دارند بر روی هم یا داخل نایلون یا سبد یا گونی قرار ندهید زیرا اینکار باعث می شود رنگ گل سفید یا زرد شود که مرغوبیت گل از دست میرود به همین دلیل ان ها را پخش و جدا کرده

نکته مهم  : هر زمانی که پایین ترین قسمت گل (قسمت سبز رنگ) به طور کامل خشک باشد نشان بر این است که گل یا غنچه به طور کامل خشک شده است حال اگر به طور کامل خشک نشوند و روی هم ریخته شوند موجب تغییر رنگ گل میشود

کاربرد و موارد مصرف غنچه گل محمدی : از غنچه گل محمدی جهت مصارف دارویی – دمنوش – استفاده در غذا – صادرات به کشورهای خارجی – گلاب – اسانس و …استفاده و بهره برداری می شود .

خواص بی نظیر این گیاه باعث شده که به مصرف کنندگان آن هر روز افزوده شود . عطر و بوی خوش و خاصیت آرام بخش بودن این گیاه جزء بارزترین خواص آن می باشد.

خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی
خرید و فروش عمده غنچه گل محمدی

صادرات و خرید و فروش انجیر خشک محلی از طریق اینترنت این روزها با رونق و اقبال بالایی مواجه است .

چنانچه قصد خرید غنچه گل محمدی بصورت اینترنتی را دارید می توانید بدون صرف هزینه های بی مورد و هدر دادن زمان خود از طریق  آشنایی با مدیر فروش وب سایت ما مبادرت به خرید غنچه گل محمدی با کیفیت عالی ، سورت شده و آماده در بسته بندی های مطمئن و مرتب نمائید .

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت کتیرا خرمنی در سال ۱۴۰۱

قیمت کتیرا خرمنی در سال ۱۴۰۱ : قیمت کتیرا خرمنی  در سال ۱۴۰۱ این صمغ …