فروش خشکبار
خانه / آلو بخارا / فروش عمده آلو بخارا و صادرات آن

فروش عمده آلو بخارا و صادرات آن

 فروش عمده آلو بخارا و صادرات آن در بازارهای داخلی و  خارجی

به نظر شما کئام خاصیت و ویژگی آلو بخارا توانسته است تجارت این محصول را پر رونق کند ؟

با مطالعه این مطلب و آشنائی با ویژگی متفاوت آلو بخارا می توانید با تجارت و نحوه خرید و فروش ، صادرات ، نحوه عرضه  آلو بخارا در بازارهای داخلی ایران بیشتر آشنا شوید .

در هر لحظه از مطالعه این پست می توانید اطلاعات لازم در رابطه با موضوعات زیر  را بدست آورید :

خرید و فروش عمده آلو آفتابی و آلو بخارا

نحوه خرید و فروش و صادرات آلو بخارا

بسته بندی و سورت انواع آلو بخار

مراکز و شهرهای فروش آلو بخارا در ایران

مراکز خرید و فروش آلو بخارا در تهران

خرید و فروش اینترنتی انواع آلو بخارا و آلو آفتابی

خرید و فروش عمده آلو بخارا

شماره های تماس با مدیر فروش سایت و مرکز ما در پایان همین مطلب درج شده است .

 

 

 

فواید آلو برای پوست و مو چیست ؟

 

عقیده‌ی عمومی بر این است که خوردن میوه‌های پر از رنگدانه ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند.

  • ویتامین Eو بتاکاروتن (که نوعی آنتی‌اکسیدان است) از اسیدهای چرب مراقبت می‌کنند و نمی‌گذارند غشاء سلول‌ها مورد حمله‌ی رادیکال‌های آزاد قرار بگیرند؛ در نتیجه، بدن می‌تواند با نشانه‌های پیری پوست، مثل ازبین‌رفتن انعطاف پوست و چین‌وچروک، مبارزه کند. آلو حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان است و ویژگی‌های ضدالتهابی زیادی دارد، و برای همین می‌تواند گردش خون را تقویت کند و سوخت‌ساز سلول‌ها را بهبود دهد، و در نتیجه التهاب را کاهش می‌دهد. این اتفاق، به‌نوبه‌ی خود، انعطاف پوست را بیشتر می‌کند و آکنه و چین‌وچروک را از پوست دور نگه می‌دارد.

خرید و فروش عمده آلو بخارا

  • پوست را جوان نگه می‌دارد

 

نوشیدن آب‌آلو و تخمه کدو کیلویی می‌تواند رنگ پوست را یک‌دست کند، سلامت پوست را افزایش دهد، ظاهرش را جوان‌تر کند، و استحکام آن را افزایش دهد. معمولاً کمبود کولاژن باعث می‌شود پوست بی‌حالت و مرده‌وار به‌نظر برسد. آلو حاوی مقادیر زیادی ویتامین سی است. بدن برای تولید هیدروکسی‌پرولین و هیدروکسی‌لیسین (که مولکل‌های تولیدکننده‌ی کولاژن را به هم متصل می‌کنند) به ویتامین سی نیاز دارد. به‌این‌صورت، پوست از ریشه جوان می‌شود و چین‌وچروک‌ها و دیگر نشانه‌های پیری از بین می‌روند.

 

  • مصرف متنوع انواع آلوها زخم‌ها را کاهش می‌دهد

 

آلو می‌تواند جریان خون در بافت زخمی را افزایش دهد و در قسمت زخم‌شده پوست جدیدی برویاند و درنتیجه زخم‌ها را ناپدید کند.

 

  • آلو سرشار از آنتی‌اکسیدان است

 

آلو و مغز بادام کوهی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که در برابر اشعه‌های خورشید سپری محافظ برای پوست می‌سازند و آفتاب‌سوختگی را کم می‌کنند. آفتاب‌سوختگی پوست را سخت و پرچین‌وچروک می‌کند، اما آلو باعث می‌شود سلول‌های جدید رشد کنند و پوست جوان‌تر شود.

 

  • با مصرف آلو بخارا ارگانیک بدن بهتر می‌تواند التیام بیابد

 

آلو کاری می‌کند که بافت‌های آسیب‌دیده با بافت‌های جدید جایگزین شوند. همچنین کاری می‌کند که زخم‌ها با سرعت بیشتری بهبود بیابند. انعطاف پوست را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود بافت‌های زخمی و رباط‌ها به‌سرعت بازیابی شوند.

 

  • پوست سالم و جوان‌تری به شما می‌دهد

 

اگر پالپ آلو را روی صورت قرار دهید، لکه‌های تیره‌ی روی پوست را روشن و رنگ بد پوست و کک‌مک را درمان می‌کند. آلو به شما پوستی جوان‌تر و سالم‌تر می‌دهد.

 

  • استفاده و مصرف آلو چه مزایایی برای مو دارد ؟

 

آلو به حفظ فولیکول‌های مو، بافت‌های اتصال‌دهنده، و کولاژن پوست سر کمک می‌کند و هم از سلول‌های فولیکول و هم از سلول‌های رگ‌های خونی پوست سر حفاظت می‌کند. این‌ها همه باعث افزایش رشد مو می‌شود.

 

  • موها را تحریک به رشد بیشتر می‌کند

 

رادیکال‌های آزاد بیشتر وقت‌ها موهای ما را ضعیف، نازک و شکننده می‌کنند. چنین وضعیتی اجازه نمی‌دهد که مو درست رشد کند. ویتامین ئی موجود در آلو غشاء سلولی را تقویت می‌کند و اجازه نمی‌دهد رادیکال‌های آزاد به فولیکول‌های پوست سر حمله کنند. بنابراین، کسانی که به‌صورت مرتب آلو و آلوبخارا می‌خورند، موهای سالم و قوی و ضخیمی دارند.

 

  • شوره‌ سر را می‌زداید

 

ویتامین C آلو بخارا بویزه از نوع آفتابی آن کمک‌حال شما در رفع شوره‌ی سر است. فولیکول‌های مو به‌خاطر شوره‌ی سر و پوسته‌پوسته‌شدن پوست سر دچار گرفتگی می‌شوند.

 

  • برای درمان و  ریزش مو استفاده می شود

 

آلو می‌تواند جلوی فرسودگی غدد فوق‌کلیوی را بگیرد و حتی اثر معکوسی بر آن‌ها بگذارد. غدد فوق‌کلیوی تعادل هورمون‌ها را حفظ می‌کنند و به‌همین‌خاطر باعث می‌شوند ریزش موها متوقف و رشدشان افزایش بیابد.

 

  • آهن موجود در آلو بخارا موها را ضخیم‌تر و قوی‌تر می‌کند

 

آلو سرشار از آهن است و به‌همین‌خاطر گردش خون را افزایش و مویرگ‌ها را بازسازی می‌کند؛ موی قوی‌تر و ضخیم‌تر از نتایج این اتفاق است.

 

  • با کچلی مقابله می‌کند

آلو می‌تواند موهای آسیب‌دیده را درمان و بسیاری از اختلالات مربوط به مو را رفع کند؛ اختلالاتی که به فولیکول‌ها آسیب می‌زنند و جلوی رشد درست موها را می‌گیرند..

 

  • رنگ مو را بازمی‌گرداند

آلو میوه‌ای سرشار از رنگدانه است و نه‌تنها با ریزش مو مبارزه می‌کند، بلکه رنگ طبیعی موها را هم حفظ می‌کند. همچنین جلوی سفیدشدن زودرس موها را هم می‌گیرد.

خرید و فروش عمده آلو بخارا

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات عمده انواع آلو بخارا

صادرات عمده انواع آلو بخارا صادرات عمده انواع آلو بخارا از جمله محصولات صادراتی کشورمان …