فروش خشکبار
خانه / کتیرا / خرید و فروش انواع کتیرا

خرید و فروش انواع کتیرا

خرید و فروش انواع کتیرا

خرید و فروش انواع کتیرا :

کتیرا از گیاه گون گرفته می‌شود و به عنوان نرم کننده، سوسپانسیون و چسباننده در صنایع دارویی و همچنین به عنوان یک قوام دهنده در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود ..

این ماده صمغی است بی‌بو به رنگ سفید تا کرم که از ایجاد شکاف در ساقه گیاه خود روی گون به دست می‌آید، صمغ كتيرا گاه به طور طبيعي بر اثر فشار دروني گياه از منافذ ايجاد شده خارج مي‌گردد . در ایران ۷۰۰  گونه گیاه گون که تنها از ۱۲ نوع آن کتیرا گرفته می‌شود وجود دارد ..

رویشگاه انجیر خشک کرمانشاه کوهستان‌ها و کوهپایه‌ها است .در استان اصفهان حدود یک میلیون هکتار رویشگاه گون وجود دارد .

خرید و فروش انواع کتیرا

انواع کتیرا :

يك نوع آن كتيراي زرد يا كتيراي خرمني است كه مانند تارها و يا نوارهاي پيچيده و دودي شكل است و نوع ديگر كتيراي سفيد است كه به شكل پارچه عريضي است و اطراف يا وسط برآمده‌اي دارد .

از انواع مختلف کتیرا که در اشکال و رنگ‌های مختلف وجود دارد، نوع ورقه‌ای بی‌رنگ یا سفید بهترین، مرغوب‌ترین و گران‌ترین نوع کتیراست .

خرید و فروش انواع کتیرا

کتیرا  همچنین به اشکال مفتولی، قطره‌ای، خرمنی، مسطح و بی‌شکل به رنگ‌های زرد، قهوه‌ای و یا بی‌رنگ (تا حدی شفاف) وجود دارد. کتیرا در آب، نامحلول است، ولی متورم می‌شود و به صورت ژله‌ای سفت در می‌آید .

 

قیمت انجیر خشک محلی همچون سایر محصولات کشاورزی و گیاهان دارویی در فصول مختلف سال تابع عواملی همچون فراوانی ، زمان تولید ، میزان تولید و کیفیت آن می باشد . .خرید و فروش انواع کتیرا

قیمت انواع کتیرا در بازار ایران :

بغیر از کیفیت که در قیمت گذاری هر محصولی فاکتور اصلی بحساب می آید میزان و فراوانی  کتیرا  در قیمت گذاری آن در هر شهر و استانی تاثیرگذار است . .

قیمت عمده کتیرا در بازار صادرات :

با توجه به اینکه کتیرا صادراتی از درجه کیفی بالایی برخوردار است یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت کتیرا کیفیت بالای آن می باشد . و بالطبع قیمت کتیرا صادراتی نسبت به قیمت فروش آن در بازار داخلی بالاتر و گرانتر می باشد

خرید و فروش انواع کتیرا

اگر به دنبال کتیرای مورد نیاز کارخانجات  آرایشی و بهداشتی خود هستید ، گروه بازرگانی ما تامین کننده مواد اولیه این نوع کارخانجات است و می تواند در این زمینه یاریگر شما باشد . همچنین گروه بازرگانی سان رایز می تواند تامین کننده کتیرای مورد نیاز شما در تمامی فصول سال باشد .

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران

خرید و فروش کتیرا سفید اصفهان در بازار تهران : این روزها فروش گیاهان داروئی …