فروش خشکبار
خانه / انزروت / خرید و فروش انزروت

خرید و فروش انزروت

خرید و فروش انزروت

خرید و فروش انزروت در اینترنت بویژه در روزها و ماههای برداشت این محصول از رونق خاصی برخوردار است . معرفی گیاهان داروئی در اینترنت و از طریق شرکتهای عامل در تجارت گیاهان داروئی امروزه رایج شده است .

خرید و فروش صمغ انزروت که در زبان فارسی به انزرتین نیز شهرت قدیمی دارد توانسته است که محل کسب درآمد برای تجار و سایر بازرگانان داخلی و خارجی باشد و همچنین در ایجاد اشتغال از محل گیاهان داروئی که هدیه خدادادی و موهبت طبیعی است نقش خوبی ایفا کند.

خرید و فروش انزروت

درباره انزروت چه می دانیم ؟

انزروت صمغ درختچه ای است در جنوب فارس که به آن انزرتین گویند. این صمغ از بعضی قسمت‌های شاخه ها بیرون می زند. صمغ این درخت به رنگ سرخ و سفید مایل به زرد، که بهترین آن سفید مایل به زرد و تازه است. طعم آن کمی تلخ است. این صمغ از دانه های کوچک و نرم و به هم پیوسته تشکیل شده است.

دیگر نامهای انزروت به نامهای نام های عنزروت، كهل، کهل فارسی، کهل کرمانی، کدور، گنجیده، گنجه، کدرو، صمغ شایکه و شایکه   می باشد . که البته این تفاوت در نامگذاری بیشتر ریشه در تفاوت گویش محلی و اقلیمی مناطق مختلف برداشت انزروت دارد.

مشخصات گیاهی درختچه انزروت را بیشتر بشناسیم.

نام فارسی: انزرتین

تیره : پروانه واران Leguminosae

نام علمی:Astragallus fasciculifolius

مشخصات ظاهری صمغ  انزروت

صمغ درختی است خاردار به ارتفاع تا دو ذرع. برگ آن شبیه به برگ مورد یا برگ درخت کندر است. این صمغ به رنگ سرخ و سفید مایل به زردی می‌باشد که بهترین آن سفید مایل به زردی و تازه است. طعم آن کمی تلخ با اندک شیرینی می‌باشد. در کشور ایران این گیاه موجود است.

این درختچه از تیره ی پروانه واران به ارتفاع حدودا ۲ متر و خاردار است. این گیاه برای حفاظت خود در مقابل چرندگان خارهای فراوانی دارد.

خرید و فروش صمغ انزروت با توجه به خواص درمانی و گیاهی آن در مناطق و کشورهای مختلف رواج نسبی دارد و کشورهایی همچون چین و هند و پاکستان از مشتریان و مصرف کنندگان صمغ انزروت می باشند .

خرید و فروش انزروت

در بعضی از کشورهای آسیائی بویژه کشورهای عربی از صمغ انزروت با نام کتیرای انزروت یاد می کنند و مقصود از اصطلاح کتیرای انزروت همان صمغ انزروت می باشد .

صمغ انزروت بیشتر در نواحی گرم کشور بعمل می آید از این روز خرید و فروش انزروت در شهرهای جنوبی کشور دارای جایگاه ویژه اقتصادی می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش صمغ انزروت می توانید با کارشناسان ما در بازرگانی سان رایز بویژه آقای مهدی صدیقی یوسف در تماس باشید .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهدی صدیقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09122548047
شماره پشتیبانی: 09159129155
آدرس کانال: DryFrouitIRANzamin@
پست الکترونیکی: onlinenat.2000@gmail.com